Postări populare

25 noiembrie 2010

Capitolul 1

                                       Povestea mea


      
       Buna eu sunt Alice am 20 de ani si sunt pe jumatate vampir, pe jumatate clarvazatoare,poate va intrebari cum se poate asa ceva.Pai ca sa incep cu inceputul eu am crescut pana la 20 de ani si aici m-am oprit dar am un avantaj eu pot face un copil spre deosebire de ceilalti vampiri, si cam atat am avut de spus despre mine acum sa va povestesc despre prietena mea.Deci are 23 si este arhitect, sa casatorit acum 3 ani in urma cu Emmet.
        

             Deci acum 4 ani cand eu aveam 16 ani si ea 19 am hotarat sa fugim impreuna in Anglia pentru ca acolo statea Emmet, iar un timp am stat la el dupa care prietena mea si cu acel barbat s-au casatorit si au plecat lasandu-mi mie apartamentul iar de atunci am pierdut total legatura cu ei.Mai tarziu am aflat ca de fapt el era incurcat cu mafia, iar de cand m-am trezit cu ei la usa a trebuit sa ma ascund mereu.Intr-o seara m-au gasit i-ar cand le-am simtit mirosul am dat sa ii degust dar se pare ca aveau verbina la ei asa ca am lesinat, a doua zi m-am trezit legata de un scaun intr-o celula de sticla,spre fericirea mea nu a trebuit sa stau prea mult pe acolo deoarece atunci cand a venit seful lor sa ma vada ia placut de mine si fiind creator de moda ma luat sub protectia lui devenind model dar nu inainte de a-mi sti povestea mea.
             Astfel am acceptat neavand alta portita astfel din acel moment m-am incaurcat si cu mafia dar nu regret nici un minut pentru ca mi-am cunoscut iubirea vietii mele, adica pe Jasper.

------------------------------
Sper sa va placa astept comantarii :*:*

14 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult capitolul:)
    Felicitări pentru el:D
    Abia aştept capitolul 2. Încearcă să-l faci puţin mai lung - dacă nu ţi-e greu:).
    Spor la scris:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. promit ca urmatorul capitol va fi mai lung... initial cap 1 trebuia sa fie mai lung dar a venit mama si mia stricat planurile zicandu-mi ca trebuie sa merg la somn pfff

    RăspundețiȘtergere
  3. e super tare capitolul...
    ideea la fel imi place
    bft in continuare... o faci bine.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place mult ideea in sine,dar si faptul ca ea e vampir:).
    Ai putin mai multa grija atunci cand scrii doarece,la fel ca si mie ti se intampla sa ai probleme cu tastatura si trebuie sa incercam sa scriem pe cat de corect posibil.
    As fi foarte bucuroasa daca ar fi capitolele mai lungi deoarece imi face o deosebita placere sa citesc:x.
    Spor la scris in continuare! ;)
    Bafta la scoala!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. :-? foarte interesenata poveste
    ce pot zice e ca imi place :D
    cum au zis si cei de mai sus in cometari : ai grija la cum tastezi si vezi k iti lipsesc cateva virgule pe ici -colea . In rest e bine .

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place capitolul asta
    ma duc la urmatorul

    RăspundețiȘtergere
  7. ok am văzut în cap 2 că vrei comm dure
    voi încerca să fiu explicită:
    +cap este foarte scurt.
    +mai bagă descriere...pt k este importantă pt noi
    +încearcă să nu treci aşa de repede de la o acţiune la alta.
    daca vrei să-ţi mai dau sfaturi da add la id:princes_of_demons

    RăspundețiȘtergere
  8. uite promit ca de acum voi face capitolele mai lungi,voi descrie mai mult si nu voi mai trece asa de repede de la o actiune la alta

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb!!!Cu Alice!!!!!
    Bafta in continuare.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  10. imi cer scuze k este un pic cam scurt desi am primit FOARTE multe sfaturi in care mi se zicea sa fac capitolele mai lungi, in momentul asa chiar nu am putut k trebuia sa imi fac temele ca ma seca maicamea la cap

    RăspundețiȘtergere
  11. e super dragut! Cam scurt dar frumos.

    RăspundețiȘtergere
  12. CE frumos etste...Ai talent la scris...
    O sa il citesc cu drag si pe urmatorul, imi place forte mult si imi place ca ai adaugat pe personaj principal o vampirita daraguta...

    RăspundețiȘtergere